Rodzaje zajęć

SHAPE FACTORY – Zajęcia przeznaczone dla kobiet, które pragną wyrzeźbić piękne ciało. Poprzedzone krótką rozgrzewką ćwiczenia, wykonywane są seriami tak aby nadać mięśniom piękny kształt. Shape Factory to również alternatywa dla kobiet, dla których choreografia nie jest najmocniejszą stroną. Ćwiczenia wykonuje się przy rytmach energetycznej muzyki która dodatkowo motywuje do ćwiczeń. Regularne uczęszczanie na Shape Faktory zapewni Twojej sylwetce idealny wygląd, szczególnie jeśli do ćwiczeń dołączysz racjonalne żywienie.
W każdy piątek o 19:00 !

Trening obwodowy – Kombinacja ćwiczeń aerobowych i siłowych skonstruowanych tak, aby spalać tłuszcz i rzeźbić mięśnie. Trening składa się z wielu rodzajów ćwiczeń, które przechodzi  się po kolei w formie obwodu. Obwód buduje się na  za zasadzie stacji , a na każdej stacji wykonywane jest inne ćwiczenie. Czas pomiędzy poszczególnymi ćwiczeniami jest krótki często z szybkim przejściem na kolejne ćwiczenie. Każdy z uczestników przechodzi wszystkie stacje. Przerwy nie przekraczają 30 sekund a ćwiczone jest całe ciało. Trening jest uniwersalny, dzięki połączeniu ćwiczeń aerobowych i siłowych. Świetny dla osób dbających o sylwetkę i chcących poprawić wydolność organizmu.

Zumba to zainspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku. To obecnie jeden z najmodniejszych kierunków taneczno-rozrywkowych! Ten nowoczesny system fitnessu, idealnie i w krótkim czasie kształtuje sylwetkę, dostarczając przy tym świetnej zabawy! Nieskomplikowane kroki taneczne, urozmaicone kombinacje ruchów i energiczna muzyka stwarzają atmosferę świetnej imprezy i totalnie porywają nas do zabawy. Bardzo dynamiczna i ekscytująca mieszanka rytmów latynoskich tj. merengue, salsa, cumbia, reggaeton, flamenco, samba, taniec brzucha, cha-cha, rumba, twist i wiele innych.

Indoor Cycling – Body Bike to trening wytrzymałościowy pozwalający na modelowanie całej sylwetki (nie tylko nóg!), spalanie ogromnej ilości kalorii oraz poprawiający wydolność krążeniowo-oddechową. Trening połączony z wizualizacją zapewnia jednocześnie wspaniałą zabawę. To zajęcia dla wszystkich, którzy oczekują intensywnego treningu i oderwania się od codzienności.

Taniec towarzyski – oglądając taniec z gwiazdami wymarzyłaś/eś nauczyć się tańczyć rumby, samby, czaczy, tango, walca wiedeńskiego i wielu innych form? Gorąco polecamy!!!

TBC – zajęcia wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe oraz poprawiające kondycję fizyczną: obejmują kompleksowy zestaw ćwiczeń bez lub z użyciem przyborów. W zajęciach mogą uczestniczyć wszyscy, bez względu na wiek, płeć i wydolność fizyczną.

Piękny brzuch – 30-minutowy prosty układ choreograficzny nastawiony na spalanie tkanki tłuszczowej, 15 minut ćwiczeń na mięśnie brzucha wykonywanych w seriach, 5 minut stretchingu.

Zgrabne uda i pośladki– typowo siłowa forma wzmacniająca dolne partie mięśniowe: brzuch, uda , pośladki. Zajęcia rozpoczynają się rozgrzewką, a część główna składa się ze statycznych ćwiczeń o średnim zakresie ruchu oraz dużej liczbie powtórzeń. Zdecydowanie większą ilość ćwiczeń wykonuje się w pozycjach izolowanych na karimacie.

Joga – forma mająca swoje korzenie w Indiach. Ćwiczenia wzmacniające i rozciągające połączone są z medytacją oraz technikami oddechowymi. Zajęcia dla wytrwałych i cierpliwych. Poprzez te ćwiczenia rozwija się elastyczność i wytrzymałość mięśni oraz wewnętrzną wytrwałość. Już po krótkim okresie ćwiczeń zaczyna się odczuwać pozytywne zmiany w ciele i umyśle. W naszym klubie maja państwo możliwość poćwiczenia jogi wg metody Iyengara oraz Vinyasa Joga.

Vinyasa Joga – to dynamiczna sekwencja asan, zsynchronizowanych z oddechem połączonych między sobą płynnymi przejściami. Sesje vinyasy są zawsze inne, w zależności od pomysłu nauczyciela. Nie jest także wymagane oddychanie techniką ujjayi (oddech przez nos z charakterystycznym dźwiękiem). Ta forma jogi jest łatwiejsza od Ashtangi i przystępniejsza dla osób z różnymi dysfunkcjami ciała). Jest to idealna metoda do praktyki przy muzyce – w zależności od wybranego podkładu może nabrać zupełnie innego charakteru i rytmu. Viniasa daje możliwości korzystania z pomocy przyborów ale nie skupia się tak mocno na poszczególnych pozycjach i ich precyzji, ale bardziej na ruchu, płynności i synchronizacji z oddechem i tym co mówi nasz eciało i na co chce nam pozwolić.

Pilates – forma mająca na celu wzmocnienie mięśni brzucha, dolnej części grzbietu i pośladków. Technika ruchu aktywizuje szczególnie mięśnie głębokie kręgosłupa, które w typowej aktywności ruchowej pracują w ograniczonym zakresie. Ćwiczenia wykonuje się ruchem wolnym i celowym z zaznaczeniem świadomości wykonywania każdego ruchu. Pilates może być uzupełnieniem ćwiczeń rehabilitacyjnych ponieważ wpływa na korektę postawy i sprężystości aparatu mięśniowego. Elementy wykonywane są wolno ale wymagają znacznego zaangażowania energetycznego organizmu w związku z czym wysmuklają i ujędrniają sylwetkę.

Szkoła kręgosłupa – ćwiczenia wzmacniające wszystkie partie mięśniowe biorące udział w stabilizacji kręgosłupa. Połączenie wzmacniania ze stretchingiem i ćwiczeniami mobilizującymi kręgosłup. Zajęcia przeznaczone dla osób z przewlekłymi problemami z kręgosłupem.

Latino + brzuch – porywające taneczne zajęcia, zawierające elementy tańców latynoamerykańskich; wspaniała zabawa połączona ze spalanie kalorii. Na koniec ćwiczenia mięśni brzucha.

Ramiona i brzuch – ciekawa forma zajęć w rytm dynamicznej muzyki. Zajęcia rozpoczynają się rozgrzewką, część główna obejmuje ćwiczenia ramion i brzucha o charakterze siłowym.

Power GymSztangi – to zajęcia rozwijające wszystkie partie mięśni. W rytm muzyki wykonujemy przysiady, wypady, różne kombinacje uginania ramion, pompki i inne ćwiczenia, a wszystkie, oczywiście, ze sztangą w rękach lub na barkach. Brak skomplikowanych układów tanecznych czyni zajęcia prostymi oraz przystępnymi dla każdego

Streching – zestaw ćwiczeń fizycznych polegający na rozciąganiu mięśni celem ich rozciągnięcia i uelastycznienia, a także poprawieniu ukrwienia układu motorycznego i spowodowanie jego rozruszania. Jest naturalnym systemem ćwiczeń łączącym w sobie elementy gimnastyki i kulturystyki łącząc naprzemienne serie ćwiczeń dynamicznych i statycznych.

SALSATION –  jest jednym z najpopularniejszych programów taneczno-fitnessowych w Azji, który wielkimi krokami wkracza na rynek europejski i amerykański. Nazwa „Salsation” powstała poprzez połączenie dwóch słów: „salsa” i „sensation”. Słowo „salsa” użyte zostało nie tylko jako nazwa pochodzącego z Ameryki Łacińskiej stylu tańca, ale przede wszystkim w znaczeniu sosu (z języka hiszpańskiego salsa=sos), czyli mieszanki wielu stylów, rytmów i kultur. Program kładzie silny nacisk na zabawę, połączoną z rozwijaniem własnej świadomości ciała i muzykalności – dlatego w nazwie użyte zostało słowo „sensation”, oznaczające odczucia i wrażenia. Salsation opiera się na radości, którą niesie taniec i ruch, oraz kładzie nacisk na muzyczną interpretację poszczególnych choreografii połączonych z niesamowitą zabawą. Zawiera elementy treningu funkcjonalnego, dzięki czemu można tańczyć i ćwiczyć jednocześnie. Oprócz bazowych kroków poszczególnych choreografii oraz izolacji warm-up, dzięki Salsation można lepiej zrozumieć i zinterpretować muzykę. Zajęcia są otwarte dla wszystkich, zarówno początkujących, jak i profesjonalistów.

TABATA TRAINING – bardzo intensywny trening interwałowy, który charakteryzują krótkie przerwy wypoczynkowe. Podczas zajęć wykonywanych jest kilka zestawów ćwiczeń (po 8 rund, 20 sekund maksymalnej pracy oraz 10 sekund wypoczynku), mających na celu zmuszenie do jak najmocniejszej pracy, angażujących wszystkie partie mięśni. Trening ten ma na celu podniesienie tempa metabolizmu- nawet do kilkunastu godzin po nim- a także szybką poprawę wydolności. Na zajęciach wykonywanych będzie kilka „Tabat”, po 4 minuty każda. Ze względu na bardzo wysoką intensywność treningu, TABATA zalecana jest osobom średnio-zaawansowanym i zaawansowanym w treningu